Specjalista ds. administracyjnych
Stanowisko specjalisty ds. administracyjnych jest stanowiskiem samodzielnym, podległym bezpośrednio dyrektorowi Ośrodka.
Do szczegółowych zadań specjalisty ds. administracyjnych należy :
1. Wspieranie dyrektora w zakresie zarządzania Ośrodkiem, w tym:
1) bieżące informowanie o stanie prowadzonych spraw,
2) koordynowanie współpracy z poszczególnymi działami i pracownikami,
3) zapewnienie sprawnego przepływu informacji,
4) prowadzenie terminarza, organizowanie i umawianie spotkań, kontakt z klientami,
5) przygotowanie i obsługiwanie narad, spotkań i konferencji (sporządzanie protokołów),
6) zarządzanie skrzynką e-mailową oraz raportowanie o najważniejszych wiadomościach.
2. Organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu, w tym:
1) zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu,
2) prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej; przyjmowanie, kwalifikowanie i rozdzielanie korespondencj przychodzącej,
3) przygotowanie wstępnych pism, sprawozdań i uchwał,
4) prowadzenie rejestru zarządzeń wewnętrznych dyrektora,
5) prowadzenie rejestru kontroli i protokołów zewnętrznych,
6) współpraca z pracownikiem gospodarczym w zakresie zaopatrzenia w materiały biurowe oraz konserwacji sprzętu i urządzeń,
7) obsługa urządzeń biurowych (telefon, komputer, fax, kopiarka itp.)
3. Archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami.