Sekcja Spraw Pracownicznych

Do zadań Sekcji Spraw Pracowniczych należy:

  1. Prowadzenie spraw osobowych pracowników i kierowników komórek organizacyjnych.
  2. Stosowanie przepisów prawa pracy oraz informowanie pracowników o ich prawach i obowiązkach.
  3. Kontrola przestrzegania dyscypliny pracy i wnioskowanie stosowania sankcji służbowych wobec pracowników naruszających dyscyplinę pracy.
  4. Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników Ośrodka.
  5. Prowadzenie spraw związanych z wyróżnianiem i nagradzaniem pracowników,
  6. Wykonywanie czynności formalnych i technicznych związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników.
  7. Tworzenie systemu oceniania, awansowania oraz form wyróżnień pracowników.
  8. Opracowywanie wniosków emerytalno - rentowych pracowników Ośrodka,
  9. Prowadzenie zakładowej działalności socjalnej.
  10. Organizowanie szkoleń i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie podstawowej obsługi sprzętu informatycznego i pracy z zainstalowanymi programami,
  11. Kontrola realizacji ustaleń zawartych w Regulaminie Organizacyjnym.